loading...
ღܓآشپزخونه الهامܓღ
کارت شارژ

بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

الهام بازدید : 598 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (2)

برای دیدن طرز تهیه خمیر پیراشکی و طریقه پخت اینجا کلیک کنید...

*دقیقا از روش قبل برای درست کردن این نوع پیراشکی استفاده کردم.*

خمیر رو پهن کردم و نوار های حدودا نیم سانتی جدا کردم و دور سوسیس های سرخ شده پیچوندم.و توی فر گذاشتم.

من با هات داگ درست کردم که خوشمزه تر باشه.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط الهام عسگری در تاریخ 1393/08/09 و 14:04 دقیقه ارسال شده است

سلام الهام جان . تزیین غذات بسیار جالب و بامزه است .خسته نباشی گلم.شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
کسب درآمد
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

کسب درآمد
درباره ما
Profile Pic
اینجا دفتر الکترونیکی آشپزی منه. برای یادآوری خودم هم که شده توی این دفتر دستور و نکته ها رو کامل مینویسم. شما هم دوست داشتید میتونید استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمارگیر

فیسبوک