loading...
ღܓآشپزخونه الهامܓღ
کارت شارژ

بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

الهام بازدید : 593 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (2)

مواد لازم برای دو نفر:

لوبیا چیتی ..............سه چهارم لیوان

سیب زمینی ..........یک عدد متوسط

سیر....................یک حبه

رب گوجه.............یک قاشق پر

نمک.................به میزان لازم(من یک سوم پیمانه گرفتم)

طرز تهیه:

از شب قبل لوبیا رو توی آب گذاشتم بخیسه.

لوبیا+آب+سیب زمینی پوست گرفته شده ی درسته+سیر رو توی قابلمه ریختم و گذاشتم روی گاز وقتی جوش اومد شعله رو کم کردم تا لوبیا ها پخته شن.

وقتی لوبیا ها پخته شدن سیب زمینی و سیر رو در آوردم خوب له کردم بعد یکم آب ریختم روش تا حالت شل پیدا کنه.

توی یه قابلمه روغن ریختم رب گوجه رو اضافه کردم و سرخ کردم.بعد سیب زمینی و لوبیا ها رو اضافه کردم و خوب بهم زدم بعد با شعله کم به مدت ۱۰ دقیقه گذاشتم تا با رب گوجه جا بیفته.

قبل از سرو هم از آبلیمو استفاده کردم.

+میتونید بجای سیب زمینی له شده از سیب زمینی نگینی شده استفاده کنید.این روشی که من استفاده کردم باعث میشه آب خوراک قوام داشته باشه.من روش سیب زمینی له شده رو به نگینی ترجیح میدم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط الهام عسگری در تاریخ 1393/08/09 و 14:07 دقیقه ارسال شده است

این غذای خوشمزه توی شبهای سرد خیلی مزه میده. دست گلت درد نکنه.@};


کد امنیتی رفرش
کسب درآمد
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

کسب درآمد
درباره ما
Profile Pic
اینجا دفتر الکترونیکی آشپزی منه. برای یادآوری خودم هم که شده توی این دفتر دستور و نکته ها رو کامل مینویسم. شما هم دوست داشتید میتونید استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمارگیر

فیسبوک