loading...
ღܓآشپزخونه الهامܓღ
کارت شارژ

بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

الهام بازدید : 2473 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

 

مواد لازم:

لیدی فینگر...........1بسته(محتوی 24عدد)

خامه فرم گرفته......250گرم

پنیر ماسکارپونه.....200گرم

************************

برای شربت:

آب.............يك سوم ليوان

شكر.......... نصف ليوان

قهوه قوی... دو سوم ليوان (آماده شده.باید مایع باشه)

************************

طرز تهیه:

برای فيلينگ ::: اول باید خامه ی فرم گرفته(طرز تهیه خامهفرم گرفته) و پنیر رو با همزن بزنیم(باید توی این مرحله حتما فرم داشته باشه.نباید حالت مایع باشه)

برای شربت ::: آب و شکر رو روی حرارت گذاشتم تا بجوشه وقتی غلیظ شد خاموشش کردم و قهوه آماده شده رو اضافه کردم و خوب بهم زدم.

حالا یه ظرف مستطیل پیرکس گذاشتم و لیدی فینگرهارو دونه دونه برداشتم و توی شربتم دو طرفشونو زدم(خیلی کوتاه و گرنه نرم میشن.من تا زدم زودی اون طرف هم گذاشتم و سریع درش آوردم)

وقتی یه لایه لیدی فینگر ته ظرفم چیدم نصف فيلينگ رو ریختم روش و پهن کردم.دوباره یه ردیف دیگه لیدی فینگر شربت زدم و روی فيلينگ چیدم و باقی مانده فيلينگ رو روش ریختم و صافش کردم.

حالا به سخت ترین مرحله ش رسیدیم که باید روشو سلفون بکشیم و 24 ساعت توی یخچال بزاریم تا خوب جا بیفته.بعدش سرو میکنیم.من موقع سرو برای تزیین پودر کاکائو و شکلات رنده شده ریختم.

به شدت،وحشتناک،خیلی،بسیار،نمیدونم واژه پیدا نمیشه حالا هر چی خییییلیییی خوشمزست.دوست داشتم بپرم تو ظرف همشو خودم،خود خودم تهنای تهنا،بخورم.ولی افسوس.....

 

بعدا نوشت:مامان موادشو تهیه کرد گفت من درست کنم.چون خونه ی خودم نبودم متاسفانه دوربین همراهم نبود و نشد از مراحلش عکس بگیریم.دفعه بعد حتما از مراحل و برش خوردش عکس میگیرم...

 

این هم تیرامیسویی که با بیسکویت پتی بور درست شده

برای دیدن طرز تهیه اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
کسب درآمد
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

کسب درآمد
درباره ما
Profile Pic
اینجا دفتر الکترونیکی آشپزی منه. برای یادآوری خودم هم که شده توی این دفتر دستور و نکته ها رو کامل مینویسم. شما هم دوست داشتید میتونید استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمارگیر

فیسبوک