loading...
ღܓآشپزخونه الهامܓღ
کارت شارژ

بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

عدسی

الهام بازدید : 487 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

یه لیوان عدس رو نیم ساعت خیسوندم.ریختم تو قابلمه آب،یه حبه سیر و یه سیب زمینی بزرگ درسته اضافه کردم.بعد از یه ساعت رفتم سیب زمینی رو در آوردم گذاشتم توی یه کاسه بعد یه کم آب جوش ریختم روش،بعد له ش کردم.دوباره ریختمش روی عدس ها.این کار باعث قوامش میشه.بعد اینکه من دوست ندارم سیب زمینی توش ببینم.و در نهایت هم دو قاشق رب گوجه و یه پیمونه نمک اضافه کردم.بعد از ۲۰ دقیقه با آب لیمو سرو ش کردم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
کسب درآمد
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

کسب درآمد
درباره ما
Profile Pic
اینجا دفتر الکترونیکی آشپزی منه. برای یادآوری خودم هم که شده توی این دفتر دستور و نکته ها رو کامل مینویسم. شما هم دوست داشتید میتونید استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمارگیر

فیسبوک