loading...
ღܓآشپزخونه الهامܓღ
کارت شارژ

بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

الهام بازدید : 733 چهارشنبه 1393/07/23 نظرات (3)

 

 

 

یه بسته کرم کارامل مارک دراژه رو با یک و نیم لیوان شیر حل کردم و گذاشتم روی گاز بعد از به جوش اومدن یه دقیقه بعد گاز رو خاموش کردم.

بعد شکلات مخصوصش رو ته قالب ریختم و مخلوط داغ رو روش ریختم تا شکلات آب شه و وقتی با محیط هم دما شد گذاشتم توی یخچال بعد از ۱تا۲ساعت آمادست.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط الی بانو در تاریخ 1393/07/29 و 10:04 دقیقه ارسال شده است

سلام الهام جون
خونه ی جدید مبارک
انشاالله هر روز موفق تر از دیروز باشی
کارت هم عالیه مثل همیشه
دستورات همه بی نقص و عالی اند
ممنونم

ما هم آپیم خوشحال میشیم بهمون سر بزنید

قربونت مرسی عزیزم
عزیزم سایتتون برای من باز نمیشه!!

این نظر توسط الهام در تاریخ 1393/07/25 و 16:20 دقیقه ارسال شده است

سلام الهام جان. هم نام هستیم که این مایه مباهات من است. غذاهاتون هم عالی هستند. خوشحال می شم به من سر بزنید.

ممنون از لطفتون


کد امنیتی رفرش
کسب درآمد
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

کسب درآمد
درباره ما
Profile Pic
اینجا دفتر الکترونیکی آشپزی منه. برای یادآوری خودم هم که شده توی این دفتر دستور و نکته ها رو کامل مینویسم. شما هم دوست داشتید میتونید استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمارگیر

فیسبوک