loading...
ღܓآشپزخونه الهامܓღ
کارت شارژ

بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

الهام بازدید : 3838 دوشنبه 1393/05/27 نظرات (0)

مواد لازم:

ژله :1بسته
آب جوش:نصف لیوان
مارشملو:4عدد بزرگ

طرز تهیه:
ژله انگور را با نصف لیوان آب جوش به روش بن ماری(روی بخارآب)کاملا حل می کنیم.بعد مارشملوهای تکه تکه شده را به ژله اضافه می کنیم و به روش بن ماری میزاریم تا آب شه.وقتی نرم شدن از روی بخار در می آوریم و با همزن برقی با درجه و سرعت کم مواد را میکس می کنیم

توجه:اگر زیاد مارشملوها روی بخار باشن یا زیاد میکس بشن ژله سفت میشود.پس به محض اینکه مارشملوها نرم شدند از روی بخار در بیاورید و وقتی میکس شدند دیگر ادامه ندید.

بهتره تو ظرف نچسب مواد را بریزیم چون تو بقیه  ظرف ها ژله خوب در نمیاد.
من از تابه رژیمی استفاده کردم.1قطره روغن برای چرب کردن ته قابلمه استفاده کردم و بعد مواد رو ریختم و در یخچال گذاشتم.

بعد از حدود 20تا30 دقیقه آمادست.من 30دقیقه گذاشتم خیلی کم ترک خورد برای همین فکر میکنم 20 دقیقه کافیه.باید تست کنید به محض این که بسته شد رول کنید.
برای در آوردن ژله از ظرف باید چاقو را با آب داغ بشورید و دور تا دور ژله را ببرید

و بعد داخل ظرف ژله را رول کنید و در یخچال بزارید.

بعد از30دقیقه چاقو را با آب داغ خیس کرده و به شکل رولت برش میدیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
کسب درآمد
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

کسب درآمد
درباره ما
Profile Pic
اینجا دفتر الکترونیکی آشپزی منه. برای یادآوری خودم هم که شده توی این دفتر دستور و نکته ها رو کامل مینویسم. شما هم دوست داشتید میتونید استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمارگیر

فیسبوک