loading...
ღܓآشپزخونه الهامܓღ
کارت شارژ

بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

الهام بازدید : 479 چهارشنبه 1393/07/23 نظرات (0)

مواد لازم برای این تعداد شیرینی در تصویر:

سفیده تخم مرغ.........۱عدد

پودر شکر..................دو برابر وزن سفیده تخم مرغ(من یکم کمتر از دو برابر گرفتم چون بنظرم خیلی شیرین میشد)

آبلیمو.....................۲قطره

وانیل......................با نوک چاقو من کمی برداشتم

طرز تهیه:

 اول سفیده تخم مرغ رو اون قدر با میکسر زدم که حسابی سفت شد و فرم گرفت بعد کم کم بهش پودر شکر اضافه کردم و هم زدم بعد آبلیمو و وانیل رو اضافه کردم.خوب هم زدم تا مثل خامه فرم گرفته شد.

بعد با ماسوره روی کاغذ روغنی ریختم و تو فر گذاشتم.

این شیرینی خیلی حساسه باید با کمترین دمای فر درست بشه.وقتی آمادست که راحت از کاغذ روغنی جدا شه.

من طبقه وسر فر دمای بالا وپایین همزمان و ۱۰۰درجه به مدت ۲۰دقیقه گذاشتم.

ولی تمام فرها با هم متفاوته با کمتریت درجه بزارید آروم بپزه.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
کسب درآمد
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

کسب درآمد
درباره ما
Profile Pic
اینجا دفتر الکترونیکی آشپزی منه. برای یادآوری خودم هم که شده توی این دفتر دستور و نکته ها رو کامل مینویسم. شما هم دوست داشتید میتونید استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمارگیر

فیسبوک